Jak ćwiczyć żeby spalić jak najwięcej tłuszczu

DIETYRuch to zdrowie Ćwiczenia na spalenia ...Jak ćwiczyć żeby spalić jak najwięcej tłuszczu
 
offline kate404
T:4 P:9
Dodany: 2010-01-08, 12:04:18

Okazuje się, że sam ruch nie wystarczy. Ja dużo ćwiczę, trochę biegam, jeżdżę na orbitreku i rowerku czasami nawet godzine i co i nic!! Przeczytałam artykul na stronce, na której jestem zalogowana i dzięki niemu wiem gdzie był mój błąd. Nie będę go wklejać bo jest długi ale naprawdę warto go przeczytać. Schudnięcie to nei taka prosta sprawa!! Aby spalić tłuszcz trzeba obliczyć swoje tętno maksymalne czyli wzór: 220 minus wiek (220 - 40 lat = 180). Tłuszcz spala się kiedy ćwiczysz na poziomie 60-65% tętna max (czyli do tego wzoru od 108 do 117)!! To nie jest skomplikowane - naprawdę. A efekty widać już miesiącu ćwiczeń i to duże:) dlatego chcę się z Wami podzielić tymi informacjami. Artykuł ”Ćwicz i chudnij-trening aerobowy znajdziesz tutaj:
http://www.pella.pl/fitness/treningi-cwiczenia

Na siłowniach w tych lepszych maszynach można sobie obserwować tętno. Napisz sobie na kartce w jakim tempie musisz ćwiczyć i naklej ją na monitor bieżni ;) hehehehe naprawdę to motywuje!!

Dowiedzialam sie tez ze najlepiej jak sie ćwiczy na silowni to najpierw trzeba robić ćwiczenia siłowe np z hantlami a na koniec ćwiczenia aerobowe, które super spalają tłuszcz. I ważne - jeśli nie ćwiczysz siłowo to ćwiczenia aerobowe (czyli te na biezni, orbitreku, rowerku itp.) musisz robic jakas godzinke bo tłuszcz spala się dopiero po 30 minutach. Wczesniej spalane jest jedzonko. Ale co ja będę pisać, sami przeczytajcie.

Usłyszałam tez fajny tekst: ludzie dziela sie na tych co chca schudnąc i szukają info po necie i nic wiecej nie robia i na takich co szukaja info o odchudzaniu i wprowadzaj to w zycie osiagajac sukcesy!!!!!!!! Zastanowcie sie nad tym!!!!!!

 
gość
Dodany: 2010-01-20, 16:21:26

Ot i cala prawda! Popieram!

 
kate404
Dodany: 2010-01-24, 12:58:13

no już myślałam, że nikt mi nie odpisze ;)

 
cubeq
Dodany: 2010-02-18, 15:10:07

To ja w trakcie ćwiczeń wspomagam się l-karnityną. I w moim przypadku naprawdę daje efekty. Wiadomo, są ludzie, którzy myślą, że zaczną zażywać taki suplement, to mogą spokojnie zasiąść sobie w fotelu i już będę tracić na wadze. A to oczywiście nie tędy droga. Dlatego ja staram się ćwiczyć jak najwięcej (siłownia, rowerek), a do tego przed każdymi ćwiczeniami saszetka Direct’u i jakoś się ”ten wózek pcha”;)

 
gość
Dodany: 2010-03-01, 03:27:17

Na tym właśnie polega trening cardio, należy utrzymywać tętno na odpowiednim poziomie. U mnie na siłowni nawet wisiała kartka o treści,że aby ćwiczenia były efektywne należy kontrolować puls.

 
kate404
Dodany: 2010-03-16, 15:32:18

W każdym klubie fitness powinien być taki duży napis :)

 
gość
Dodany: 2010-04-17, 12:13:54

Aby spalić tłuszcz trzeba robić ćwiczenia aerobowe. Super pisze o tym jedna dziewczyna, ktora sie odchudza i ktorej blog czytam z zainteresowaniem. Sama zaczeła sie odchudzać dwa lata temu a teraz przebiegla polmaraton i przygotowuje się do maratonu, polecam każdemu chcącemu schudnąc:
trening aerobowy czyli jak spalic tłuszcz:
www.pinger.pl/szukaj/po_tagu?t=trening aerobowy spalanie (między aerobowy i spalanie skasujcie spacje)

i jej blog: www.schudne.pinger.pl

 
gość
Dodany: 2010-05-04, 18:51:02

Ten wzór na tetno maksymalne nie moze byc dobry - kazdy z nas ma inne tetno i nei mozna wszystkich wrzucac do jednego wora. Moje normalne tetno to ok. 45 uderzen na minute - bardzo malo, ale tak juz mam, taka moja uroda. Logiczne jest wiec, ze moge nie byc w stanie podczas sportu osiagnac tetna, jakie osiaga osoba, ktora normalnie wyciaga np. 60 uderzen na minute.

 
gość
Dodany: 2010-05-05, 09:09:12

Straszne bzdury wypisujecie!
Nie jest wazne tetno!
Wazny jest calkowity wydatek kaloryczny!
Mozna cwiczyc krocej, ale intensywniej i chudnac.
Zacznijcie czytac Shape’a, tam czesto jest wiele cennych rad na ten temat. Wiedza fitnessowa sie zmienia i warto isc z duchem czasu, zamiast katowac sie godzinnymi, nudnymi jak flaki z olejem treningami.
Pozdrawiam!

 
kate404
Dodany: 2010-05-20, 13:30:52

Owszem masz racje, że mozna ćwiczyć krócej a bardziej intensywnie - jest to trening interwałowy. Jednak w nim też ważne jest tętno :) a trening taki interwałowy jest dla osób o bardzo dużej wytrzymałości i dobrej koncycji!!
Jak za długo ćwiczy się w bardzo intensywnym tempie to wtedy następuje tzw. dług tlenowy. Wtedy nie spala się już tłuszcz tylko poprawia się wydolność organizmu. Zatem do spalenia tkanki tłuszczowej powinno się ćwiczyć aeroby ok godziny przy tętnie 60-65% lub dl abardziej zaawansowanych może być trening interwałowy. Tutaj macie opis takiego treningu:
http://www.pella.pl/fitness/treningi-cwiczenia/95-trening-interwalowy-efektywne-spalanie-tkanki-tluszczowej

Owszem niektóre osoby mają bardzo niskie tętno spoczynkowe i wtedy powinny sobie mierzyć je samemmu nie wg wzoru ;)

Liczba wyświetleń: 31335
Oglądasz posty 1-10 z 19
 
Nazwa forum:
DIETY
Opis forum:
W zdrowym ciele zdrowy duch!
Kategoria forum: Medycyna i zdrowie
Liczba użytkowników: 39
Odwiedzin dziś (łącznie): 532 (1084582)
Postów: 308942 / Tematów: 306015
Ostatnio dołączyli do forum:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 2 / Postów: 39
Ostatnio aktywne tematy:
gość
gość
(2014-09-12, 10:07)
Jesy8w97
Jesy8w97
(2014-09-04, 20:40)
wildw11f
wildw11f
(2014-09-04, 20:13)
Jesy6adj
Jesy6adj
(2014-09-04, 18:55)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień